• Početna
  • Vjenčanja i aktivnosti
  • Donje victorian haljina u kavez, kratka donja suknja, krinolina u stilu baroka, 3 obruča, donja suknja, Pribor za kostime za косплея

Donje victorian haljina u kavez, kratka donja suknja, krinolina u stilu baroka, 3 obruča, donja suknja, Pribor za kostime za косплея

112.17 kn 95.34 kn
Na lageru

  • Tehnika izrade - Oblog
  • CN - Hunan
  • Materijal - LIKRA, Polyester
  • Broj modela - Vjenčanje Donja Suknja
  • Tip proizvoda - Donja suknja
  • Naziv odjela - Za odrasle
  • Naziv - LJUBAVI
  • Podrijetlo - Kontinentalna Kina

+ POTPUNA INFORMACIJA O PROIZVODU

Zadovoljstvo kupaca

Molimo vas, ne ustručavajte se kontaktirati nas ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica prije ili nakon kupnje.Jamčimo vaš 100% zadovoljstvo.Plaćanje

Na stranicama je na raspolaganju mnoštvo načina plaćanja www.hotel-laguna-privlaka.com.hr kao što su kreditne kartice, bankovni transferi u realnom vremenu, u offline-uplate (bankovni transfer).Možete odabrati najpovoljniji način za vas.Da bi zaštitili svoje interese, vaša uplata će biti privremeno zadržan www.hotel-laguna-privlaka.com.hr i ne prenijet će nam do tada, dok ne dobijete narudžbu, a ne biti zadovoljni njime.Dostava

1. Cijena dostave:

Prvo odaberite broj, a zatim kliknite zemlju uz pomoć tehnike logistike na stranici.

2. Idite na sljedeću stranicu, možete vidjeti detaljne troškovi dostave pomoću svaki odabrani način logistike.

3. Vrijeme obrade proizvoda: Vrijeme obrade za određenu rezervaciju ovisi o vrsti proizvoda i stanje zaliha.Uglavnom vrijeme obrade može biti u rasponu od 3 do 15 radnih dana.Pravila povrata

1. Izmijenite adresu - Ako želite promijeniti adresu, molimo vas, obavijestite nas o tome unaprijed.U suprotnom, vaš nalog će biti poslan na adresu koju ste naveli u adresi za isporuku vaše porudžbine.

2. Otkaz transakcije-možemo poništiti transakciju, samo nam javite, kako bismo mogli obraditi ih odmah.Ne možemo ih odbaciti, ako se roba već je bio poslan.

3. Dobio ne onaj proizvod koji je opisan - mi smo ljudi i povremeno napraviti greške, ali mi nastojimo ispraviti ih kao vole kupac.Ako je dobijeni proizvod bio u krivu ili ne taj, kao što je prikazano na slikama u opisu proizvoda, mi потребуем, da ste vi stvarni fotografije primljene robe, zajedno sa svojim pakiranjem (s naznakom naljepnica na pakiranju).To je naša SOP-a, za samopouzdanje, a u cilju izvješćivanja.

4. Oštećen prilikom primanja-mi удостоверяемся da naši proizvodi ispravno pakiran prije slanja, kako biste izbjegli oštećenja proizvoda.U slučaju da ste dobili neispravan proizvod, koji bi mogao biti uzrokovan dostave, molimo vas, pošaljite nam fotografije primljene robe, zajedno sa svojim pakiranjem (s naznakom naljepnica na pakiranju), kako bismo mogli provjeriti i odmah obavijestiti naš odjel za isporuku, da bi oni mogli poduzeti daljnje korake.

5. Neispravan/nespojivo - mi smo dobili naše proizvode u rasutom stanju, tako da je vjerojatnost da neki od njih će biti бракованными, je mala.Tražimo za vas su nam poslali fotografije primljene robe, kao i vaše originalne robe (u slučaju nekompatibilnosti), tako da možemo usporediti proizvode i poduzeti potrebne korake.Ako mislite da trebate vratiti proizvod, molimo vas da nas obavijestite uzrok, kako bismo mogli pružiti upute RMA.Naši

Jer vaše povratne informacije je vrlo važno za razvoj našeg poslovanja, iskreno pozivamo vas ostaviti pozitivan komentar za nas, ako ste zadovoljni našim proizvodom i uslugom.To traje svega 1 minutu.Hvala!

0 Mišljenja o proizvodu

Dodaj recenziju

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljen.
Vaša ocjena *